Ministar Hajdaš Dončić je došao u našu županiju u predizborne svrhe - manipulira i kiti se tuđim perjem. To je ministar koji je stotinu puta mijenjao mišljenje o važnim državnim projektima, da bi se na kraju „vratio“ HDZ-ovim stavovima. Ne vjeruj Hajdaš Dončiću ni kad darove nosi - mi mu ništa ne vjerujemo jer se pokazao nevjerodostojnim i štetnim za ovaj kraj! - jednodušno su na konferenciji za novinare - održanoj na platou ispred ribarske luke u Gaženici - istaknuli potpredsjednik HDZ-a (i gradonačelnik Zadra) Božidar Kalmeta i zadarski župan Stipe Zrilić. Ukazali su, naime, na Hajdaš Dončićevo zanemarivanje Zadarske županije te zaustavljene i nerealizirane projekte Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture. A isti taj ministar danas je obišao novu trajektnu luku Gaženica, teretnu luku Zadar i dionicu državne ceste u Bibinjama da bi se u panici pred porazom na izborima - kitio tuđim perjem i manipulirao.

U nastavku donosimo ključne poruke:

KALMETA: Hajdaš Dončićev sindrom pogaženih obećanja! 

Hajdaš Dončić je došao u predizborne svrhe, manipulira i kiti se tuđim perjem. To je ministar koji je stotinu puta mijenjao mišljenje o važnim državnim projektima, da bi se na kraju „vratio“ HDZ-ovim stavovima. Toliko je zagovarao monetizaciju autocesta da je rekao kako će dati ostavku ako projekt propadne. Projekt je propao - ostavku nije dao! Te je izmislio  „Plan B“. Građanima je danima prijetio da neće dobiti plaće i mirovine ako „Plan B“ ne prođe. „Plan B“ pak nije prošao - o ostavci više nije pričao.

Hvali projekte koje je htio ugasiti

Što se tiče luke Gaženica, 2011. je izjavio da je „ugovor o izgradnji luke Gaženica amoralan i štetan za državu i treba ga raskinuti!“ To mu nije uspjelo, pa je 2013. odlučio obustaviti radove po izvornom projektu i modelu financiranja. Jer mu je bilo ispod časti priznati da je to zapravo iznimno vrijedan i dobar projekt - u svim segmentima. Onda pak 2014. tvrdi „luka Gaženica je potreban, dobar i koristan projekt“, a 2015. godine - uoči izbora - kaže „luka Gaženica radi, kruzeri pristaju, to je hrvatski nacionalni projekt“. Dakle, danas govori o projektima za koje je tvrdio da su najgori i treba ih ugasiti! 

Nevjerodostojan i štetan

Umjesto HDZ-ove projekte, predlažemo Hajdašu Dončiću da obiđe vlastite projekte u Zadru: praznu željezničku prugu jer je Zadru ukinuo sav kargo promet i ugasio oko 40 radnih mjesta, zaustavljene radove na započetoj gradnji dječjeg vrtića u Polači - koji su bili 70 posto već obavljeni, Zračnu luku Zadar… Neka građanima objasni zašto je protiv produljenja piste, može obići i Zemuničane i odgovoriti im zašto ugovorenu školsku sportsku dvoranu nije niti počeo graditi i objasniti im što je s podvožnjakom ispod zračne piste na staroj županijskoj cesti? Ne vjeruj Hajdaš Dončiću ni kad darove nosi - mi mu ništa ne vjerujemo! Jer - pokazao se nevjerodostojnim i štetnim za ovaj kraj!

ZRILIĆ: Gdje je Hajdaš Dončić - tu je propast!

Posjet Hajdaša Dončića predizborni je skup SDP-a, a lokalna zajednica ne treba podržavati te skupove. U demokratskim sustavima narod ostvaruje vlast na izborima birajući svoje predstavnike, a vlast je dužna brinuti o gospodarskom i socijalnom razvoju te prosperitetu građana i svih dijelova države. Ova vlada „skrbi“ za razvoj našega kraja tako da smišlja načine kako zaustaviti razvojne projekte i aktivnosti. Poput Zračne luke Zadar - koja je svih ovih godina imala rast i razvoj dok se u rad i poslovanje nije umiješao Hajdaš Dončić. A bio je, također, protiv rekonstrukcije i produljenja piste Zračne luke Zadar te je tražio da se zračna luka da u koncesiju. Izgubili smo vrijeme, čekali četiri godine i vratili se - na početak!

Smišljeno sabotiranje projekata

Kada govorimo o smišljenom slabljenju i zaustavljanju projekata u Zadarskoj županiji, navodimo primjer slabljenje financijskih kapaciteta županijskih uprava za ceste - kao jednog od rijetkih decentraliziranih sustava. Sredstva Hrvatskih cesta najprije su prepolovljena pa ukinuta - čime smo došli u situaciju da ne možemo više asfaltirati ceste i ne možemo popravljati postojeće. Tako se direktno ugrožava sigurnost prometa i ljudski životi. Tu se radi o teškoj „agresiji“ na županijske uprave za ceste.

Partijski interesi, a ljudi zanemareni

Nestala su ulaganja u otoke, luke, škole, ambulante, domove... Ulaže se jedino u luku Tkon - gdje ministar ima vikendicu. To je županijska luka koju gradi naša lučka uprava, a ministar dođe na odmor i usput održi konferenciju za novinare bez predstavnika županije. Imamo i projekt podmorskih tunela koji bi polazili upravo iz Luke Gaženica - za čiju dokumentaciju su već uložena značajna sredstva. Od resornog ministarstva nikakva pomoć nije stigla, a Lučka uprava Zadar uopće ne dozvoljava prostorne uvjete za to. Lučka uprava nije dala suglasnost za pripremu dokumentacije za ribarsku luku - iako je to dogovoreno. Je li to Hrvatska koja „raste“? To je, naime, teška deformacija demokracije - koja vodi računa o uskim stranačkim i prijateljskim interesima, a zaboravlja ljude koji su jedini bitni u svemu!