Nakon što su jučer, prvog dana izborne turneje, pohodili Dubrovačko-neretvansku županiju, kandidatkinje i kandidati Plave skupine HDZ-a za izbore za Europski parlament danas su u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Obilazak su započeli druženjem s građanima u Trogiru i potom u Kaštelama.

Ruralni razvoj & poljoprivreda

Posjetom trogirskoj gradskoj tržnici i kupovinom domaćih proizvoda istaknuli su važnost ruralnog razvoja te naglasili da je upravo poljoprivredna politika jedna od najvažnijih politika Europske unije, a zaštita hrvatskih proizvoda među prioritetima naših kandidata.

Dubravka Šuica (za TV Jadran): Činjenica je da smo ugovorili već 65% sredstava od ukupno 10,7 milijardi eura koje su nam na raspolaganju u aktualnoj EU omotnici, a do kraja godine taj će postotak narasti na - 85! Pri čemu smo, ne zaboravimo, na početku našeg mandata samo 9% ugovorenih sredstava! Posebno bih napomenula da će Hrvatska u idućem financijskom razdoblju 2021-2027, što već dogovaramo u Europskom parlamentu, dobiti novu omotnicu od opet oko 10 milijardi eura. Dakle, 21 milijarda eura u dva proračunska razdoblja! To je golemi novac koji je itekako potreban Lijepoj Našoj bismo multiplicirali ionako rekordne investicije!

Goran Pauk (za TV Jadran): Zastupamo Europu razvijenih regija. Kao jedinka ne možemo puno učiniti, ali s obzirom na usmjerenje Europe da se ravnomjerno razvija upravo kroz regije - a to su u Hrvatskoj županije - zajedno i u iskrenom partnerstvu s našom, HDZ-ovom Vladom ostvarujemo i ostvarivat ćemo i dalje sjajne rezultate!

Domagoj Maroević (za TV Jadran): Moj fokus je na zaštiti Jadrana, pomorskom dobru, uređenju obalnog pojasa te izgradnji lučke i ribarske infrastrukture. Mudrim pregovaranjem možemo u financijskom razdoblju 2021-2017 dobiti još više EU sredstava u tu svrhu. To je moj prioritet!

Kliška tvrđava prema novim rekordima

Nakon Trogira i Kaštela, kandidati su se uputili prema Kliškoj tvrđavi, gdje ih je dočekao naš općinski načelnik Jakov Vetma. Zahvaljujući EU sredstvima, njene zidine trebale bi dobiti rasvjetu početkom ljetne turističke sezone.

- Osvijetljene zidine izgledat će fantastično, slično atenskoj Akropoli, i moći će se vidjeti iz Splita! Na Tvrđavi smo prije četiri godine imali 8.000 posjetitelja, lani više od 70.000, a kratkoročni nam je cilj doći do 100.000 posjetitelja godišnje. Rasvjeta će čitavi prostor učiniti još atraktivnijim i privlačnijim!