Uvođenjem zdravstvenog odgoja u škole Vlada  RH pokazala je svoju  „novu pravednost“ u  nepoštivanju domaćih i međunarodnih normi kršećiUstav RH koji roditeljima jamči pravo i slobodu samostalnog odlučivanja oodgoju djece, Opću deklaraciju o ljudskim pravima UN-a prema kojoj roditeljiimaju pravo prvenstva u izboru obrazovanja za svoju djecu, Konvenciju o pravimadjeteta koja ističe pravo roditelja da odgajaju svoju djecu, Europskekonvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda u kojoj stoji da ćedržava poštivati pravo roditelja da osiguraju odgoj i poučavanje u skladu sasvojim vjerskim i filozofskim uvjerenjima.

Predmet zdravstveni odgoj u hrvatskom je obrazovnom sustavupotreban i svakako ga roditelji podržavaju u prva tri modula ali ideologijukoja mijenja istinu o čovjeku građani RH, velika većina roditelja u četvrtommodulu  ne želi. Znamo da je  spol  određen biološki, dakle rođenjem a to je i temelj obitelji, a u četvrtommodulu zdravstvenog odgoja spolna/rodna ravnopravnost  uči se da bi rod  učenici mogli sami izabrati, a to znači da utom slučaju nema obitelji kao naravne datosti. U konačnici muškarci i žene kaomuški i ženski rod u dosadašnjem smislu prestali bi postojati, te bi muško ižensko mogli postojati u najmanje tri tzv. „gender“ verzije: heteroseksualnoj,homoseksualnoj i biseksualnoj.

Ovaj program nije lišen svjetonazora, već  nameće svjetonazor koji je suprotanvrijednosnom sustavu većini roditelja koji nisu imali mogućnost izbora.Roditelji bi u hrvatskim školama trebali imati mogućnost odlučivanja o programuzdravstvenog odgoja, kao i pravo na pravovremenu informaciju koje će se vrijednostipromicati u tom programu.

Vlada RH i nadležno ministarstvo je iz rasprave o odlučivanjuo uvođenju zdravstvenog odgoja u škole isključila zainteresiranu javnost, roditelje, civilno društvo, političkestranke, vjerske zajednice, nevladine udruge i td., pokazujući  time da im nije stalo do njihovog mišljenja većda prema iskustvima totalitarnih režima roditeljima putem škole preodgajaju  djecu i oblikuju im mišljenje u skladu sasvojim takozvanim „znanstvenim“ dostignućima. Poistovjećivanje znanstvenostisamo s tvrdnjama i stavovima one grupe autora koja relativizira tj. negira sveetičke vrijednosti i civilizacijske norme, predstavlja „privatizaciju“ znanostii nametanje tog jednog i jedinog svjetonazora kao apsolutno obvezujućeg za sve.

Osim što je stručno neutemeljena, teorija i svjetonazor kojise djeci nameće u četvrtom modulu zdravstvenog odgoja je izrazito opasna i štetnateorija za djecu i njihov cjelovit i uravnotežen razvoj. Ministarstvo je nažalostotvorilo vrata uvođenjem rodne ideologije u škole, pozitivnim govorom opornografiji, homoseksualnom ponašanju, prostituciji i drugim neprihvatljivimsadržajima i na taj način u četvrtom modulu zdravstvenog odgoja  između ostalog uvode i tzv. „gendermainstreaming“ ideologiju u Republici Hrvatskoj, ideologiju koja po našemmišljenju zatire obitelj kao naravnu vrijednost i datost.

Odgoj je vrijednosna kategorija koja uključuje, osimstjecanja znanja, i usvajanje pozitivnih kulturnih, etičkih i duhovnihvrijednosti koje omogućavaju izgradnju osobnih stavova i cjeloviti razvojosobnosti. Dakle kad se radi o školi kao odgojno obrazovnoj instituciji,pitanje je samo koje će vrijednosti ona posredovati: vrijednosti koje su nadobrobit djeteta i u skladu s vrijednostima roditelja ili vrijednosti koje ćese nametati djeci i roditeljima.

Ministar umjesto da  štiti obitelj kao jamstvo razvoja zdraveličnosti djece i budućih naraštaja, on retorikom kojom se služi, o„srednjovjekovnim stavovima Katoličke crkve“ isključivanjem zainteresiranejavnosti, kršenjem međunarodnih i domaćih pravnih normi, zatiranjem pravadijela roditelja na odgoj svoje djece, potiče na mržnju, zatire demokratskidijalog te predstavlja najgrublji napad na najveći dio građana Republike Hrvatske.

Predsjednik Odboraza obitelj i mladež HDZ-a
mr. sc. Stjepan Adanić