Mnoge povijesne crkve, spomenike i ostalu kulturnu baštinu potrebno je bolje predstaviti za razvoj turizma u EU. Stoga, moramo promovirati „europski brend“ kulturne baštine! - naglasila je voditeljica HDZ-ove delegacije u EP-u Dubravka Šuica, koja je uime Europske pučke stranke izlagala na parlamentarnom Odboru za transport i turizam.
Promocija bogate kulture
S obzirom da kulturni turizam iznosi oko 40 posto europskog turizma, eurozastupnica je naglasila da je Europa glavna turistička destinacija zahvaljujući svojoj bogatoj kulturnoj, umjetničkoj, vjerskoj i povijesnoj baštini kao i prirodnim ljepotama:
- Strani turisti koji posjećuju Pariz ili London trebali bi biti svjesni da posjećuju Europu sa svim svojim različitostima. EU može pomoći turizmu viznim olakšicama, promoviranjem digitalnih tehnologija, davanjem veće važnosti infrastrukturi i boljem pristupu destinacijama i još mnogo toga više!
http://www.hdz.hr/vijest/eu/potrebna-je-odrziva-i-dugotrajna-strategija-...
Zaštita na prvom mjestu
Šuica je poučena iskustvom gradonačelnice Dubrovnika istaknula da više nije održivo da pojedini gradovi pate od masovnog turizma. Napomenula je da Dubrovnik - grad koji je na UNESCO-ovom popisu svjetske baštine - privlači brojne turiste sa svih kontinenata, a samo prošle godine gotovo milijun turista pristiglo je "kruzerima". Stoga je Šuica zaključila:
- Potrebna je dugoročna razvojna strategija koja mora osmišljavati i turizam "kruzera", a pritom brinuti o očuvanju rasta i radnih mjesta te prihodima malih i srednjih poduzeća koji se bave turizmom.Takva strategija mora spriječiti masovnu eksploataciju kulturnih i povijesnih znamenitosti i osigurati zaštitu okoliša!