Od gradonačelnika Dubrovnika se očekivalo da će nakon istupa prilikom odabira arhitektonsko - urbanističkog rješenja terminala u Gružu konačno zauzeti stav i stati u obranu grada. Potpuno suprotno od toga - on ne samo da nije zauzeo stav u kojem bi branio grad i tražio najbolje rješenje, već je zauzeo stav da bi branio ovakvu jednu investiciju koja direktno utječe na štetu grada. Sve ovo daje ozbiljno upozorenje o mogućim koruptivnim radnjama gradonačelnika Vlahušića! - istaknuo je, između ostalog, predsjednik dubrovačkog (gradskog) HDZ-a i Gradskog vijeća Grada Dubrovnika Mato Franković jučer u Dubrovniku na konferenciji za novinare vezano uz projekt Terminala za kruzere u Gružu.
Donosimo ključne poruke:
Potreban terminal, ali ne pod svaku cijenu
Jesmo za projekt terminala u Gružu, no smatramo kako Dubrovnik nije prosjak - pa da uzima sve što mu se nudi. Imidž Dubrovnika i njegov brend teže izvrsnosti, a jasno je da to ovaj terminal nije. Dubrovniku je, naime, potreban terminal koji će odgovoriti na potrebe ovoga grada, ne samo danas nego - i u budućnosti. Postavlja se jedno objektivno pitanje o ozbiljnosti investitora. Zašto je bilo potrebno punih devet mjeseci budućemu koncesionaru da dobije garanciju od banke i zašto nakon devet mjeseci isti nije dobio navedenu garanciju, već je tražio produljenje roka do 1. studenog 2016.? Kakvom je to ozbiljnom investitoru potrebno više od godinu dana za dobivanje bankovne garancije i kakav je to investitor koji u međuvremenu traži državna jamstva za uspješnost privatne investicije?
„Nedostojno ovog grada“
Ovdje se pod krinkom velike investicije - to javno i jasno treba reći! - pokušala provesti izgradnja, citiram društvo arhitekata: „neuspjele, nedovoljno artikulirane građevine, nedostojne ovog grada“. Uz sve navedeno, Lučka uprava Dubrovnik na godišnjoj razini uprihodovala je od fiksnog dijela koncesijske naknade za korištenje prostora od 25 tisuća metara kvadratnih cijelih 66 tisuća eura. Danas za prostor koji koristi Super Konzum na površini od 1800 kvadrata Lučka uprava godišnje uprihoduje 300 tisuća eura. Jasan je financijski efekt koji bi u budućnosti Lučka uprava imala da je ovaj ugovor ostao na snazi.
Vlahušić brani štetnu investiciju
Od gradonačelnika Dubrovnika se očekivalo da će nakon istupa prilikom odabira arhitektonsko - urbanističkog rješenja terminala u Gružu konačno zauzeti stav i stati u obranu grada. Potpuno suprotno od toga - on ne samo da nije zauzeo stav u kojem bi branio grad i tražio najbolje rješenje, već je zauzeo stav da bi branio ovakvu jednu investiciju koja direktno utječe na štetu grada. Sve ovo daje ozbiljno upozorenje o mogućim koruptivnim radnjama gradonačelnika Vlahušića. Želio bi, također, obavijestiti dubrovačku javnost kako je Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa prije mjesec dana zatražilo dokumentaciju od Gradskog vijeća, po pitanju pozicije Andra Vlahušića u Povjerenstvu za odabir najboljeg urbanističko - arhitektonskog rješenja. Danas se pokazalo zašto je to Povjerenstvo zatražilo. Želimo razjasniti događanja o odnosu tursko-francuskog investitora u projektu terminala u Gružu i gospodina Andra Vlahušića. Gradonačelnik je tu investiciju predstavljao gotovo kao svoju, uključio ju je i u svoj predizborni program, doduše nekakvim drukčijim vizualnim konceptom, ali ćemo poslati zahtjeve određenim institucijama da ispitaju ulogu gradonačelnika Vlahušića u odnosu prema investitoru.
http://www.hdz.hr/vijest/lokalne/dubrovniku-treba-terminal-ali-ne-pod-sv...