Splitsko-dalmatinska županija perjanica je hrvatskog turizma! Postigli smo rekordne rezultate, koji su plod zajedničkog rada i ulaganja - od turističkih zajednica općina, gradova i županije, do udruženja turističkih djelatnika! Neprihvatljivo je da ministar Lorencin nije pozvao ni direktora županijske Turističke zajednice ni čelnike županije na prezentaciju rezultata u Bolu! Ministar se u predizborne svrhe kiti tuđim perjem i omalovažava županiju! - sažetak je to poruka s današnje konferencije za novinare u Splitu koju su održali župan splitsko-dalmatinski Zlatko Ževrnja i direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.

http://www.hdz.hr/vijest/lokalne/gospic-milanoviceva-vlada-kiti-se-tudim...

Županija uložila goleme novce 

Ministar Lorencin je, naime, jučer predstavio turističke rezultate za prvih osam mjeseci ove godine u Bolu na Braču, no župan Ževrnja i direktor županijske Turističke zajednice Stella nisu bili pozvani. Stoga je župan argumentirano kazao:  

- Nejasno je i neprihvatljivo da ministar turizma ne poziva direktora turističkog ureda, ne poziva nikoga od čelnika ove županije, te ističe rezultate naše županije na jedan način - narod  bi rekao - kiti se tuđim perjem! I omalovažava županiju. To je neprimjereno i služi isključivo u predizborne svrhe! Nitko ne može sam sebi - ili instituciji koju vodi - prisvojiti isključive zasluge za uspjeh u turizmu. Županija ulaže više od 10 milijuna kuna kroz svoje upravne odjele u razvoj eko-etno sela, rekreativnih i drugih tematskih staza, izradu regionalnog programa uređenja i upravljanja morskim plažama, razvoj Centra za posjetitelje te kroz razvoj lučke infrastrukture kao izravni poticaj razvoju nautičkog turizma!

Sinergijom do uspjeha

Naglasio je, pritom, da je ova godina rekordna po broju dolazaka i noćenja. Argumentirano je istaknuo da je na području županije zabilježen rast noćenja od 8,8 posto u odnosu na prošlu godinu - odnosno 2,126 milijuna dolazaka te 12,235 milijuna noćenja:

- Već drugi put zaredom smo pretekli Kvarner i imamo uvjerljivo najbolje rezultate od svih jadranskih županija. Plod je to zajedničkog rada i ulaganja - od turističkih zajednica općina, gradova i županije, kao i udruženja turističkih djelatnika!

Odlična strategija

Direktor županijske Turističke zajednice Stella istaknuo je pak da su ove brojke bile očekivane, jer županija iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate smišljenog i sustavnog rada u svim aspektima turističke ponude:

- Ulaže se u edukaciju postojećih turističkih subjekata, posebice privatnih iznajmljivača te poticaja za one nove. Tu je i razvijanja novih turističkih proizvoda na području Dalmatinske zagore, etno-gastro sadržaja i aktivnog odmora, pa do kvalitetne razrade promotivnih aktivnosti ciljanim marketinškim alatima. Organizirane su i brojne prezentacije na sajmovima, primilo se na stotine stranih novinara i agenata. Objavljeno je niz članaka u stranom tisku koje smo sponzorirali, te su održane posebne prezentacije diljem Europe. Sve se ovo pokazalo kao - odlična strategija!