- Zabrinjavajuća je, gotovo skandalozna, lokaća odustajanja i napuštanja projekata koji su presudni za gospodarski život i obnovu za cijelu
našu županiju, a posebno za južni dio županije koji obuhvaća južni dio od Neuma. Neki od projekata su u visokoj fazi pripremljenosti. U svakom
slučaju trebali  bi pripomoći gospodarskoj obnovi, to jest izlasku iz krize i Dubrovačko-neretvanske županije i ostatka Hrvatske - kazao je
Bačić te izdvojio neke od tih projekata, prije svega Pelješki most.

- Kada je riječ o pelješkom mostu, a za koji ja volim reći Hrvatski most, jer  takobi se  i trebao zvati, ne samo da bi omogućio razvoj
Pelješca i ostalih otoka, već bi omogućio da se spoje dva odvojena dijela Hrvatske. Tako više ne bi bili građani drugog reda u svojoj državi -
kazao je Bačić. Dodao je kako je važnost mosta u tome što bi se njegovom realizacijom prvenstveno pomoglo građevinskom sektoru i
brodogradilištima koji se trenutno nalaze u lošoj situaciji. "Prema tome, ne vidim koji je razlog da takav jedan projekt ne nalazi potporu
Vlade", naglasio je.

Također, izjavu premijera Zorana Milanovića kako će krajnji jug Hrvatske spojiti autocestom kroz prostor Bosne i Hercegovine, Bačić je također
komentirao, tvrdeći kako, ako budemo čekali BiH, krajnji će jug i narednih 15 godina ostati izoliran.
- U projektima, prostornim planovima susjedne Bosne i Hercegovine, nema predviđene trase tog projekta. Bojimo se da neće biti ni volje niti
sredstava da se gradi trasa autoceste koja bi trebala omogućiti izlazak krajnjeg juga iz prometne izoliranosti - objasnio je Bačić te dodao
kako je zaustavljanjem izgradnje Pelješkog mosta zaustavljena i gradnja autoceste do Dubrovnika.
Hrvatska demokratska zajednica poziva Vladu RH da nastave s izgradnjom Pelješkog mosta te da nastavi sa aktivnostima nakon završetka autoceste
do Ploča, to jest da se nastavi sa izgradnjom autoceste od Dola do Osojnika sukladno trasi koja je definirana prostornim planom
Dubrovačko-neretvanske županiije.
- Prema podacima koje imam, gradnja autoceste do Ploča je usporena, a isto tako počinje se sa radovima na dionici Rijeka – Žuta Lokva.
Mišljenja sam da nam to nije u prioritetu - kazao je Bačić. Naglasio je kako bi svaki drugi projekt  u izgradnji autocesta, a koji ne vodi
prema Dubrovniku, značio zapostavljanje juga Hrvatske.


Bačić se osvrnuo i na projekt izgradnje županijskog centra za gospodarenje otpadom 'Lučino razdolje',  te najavu Ministrice Mirele Holy kako će
osporiti gradnju HE Ombla.

- Skandalozno je da se ova tri važna projekta zaustavljaju ili se odustaje od njih - kazao je Bačić. Rekao je kako  drži neprimjerenim
činjenicu da su u državnom proračunu subvencije za domaće letove umanjene za 11 milijuna kuna. "Bojim se da će ta činjenica, pogotovo u zimskim
redovima letenja, značiti i smanjenje broja letova prema Dubrovniku", izjavio je.

Kako je kazao Dobroslavić, problem izoliranosti uvijek su isticali. Godine 2009. donijeta je skupštinska deklaracija kojoj su tražili da se
pomogne krajnjem jugu Hrvatske, podsjetio je.

- Izgradnja Pelješkog mosta, autoceste do Dubrovnika, brze ceste Dubrovnik-Čilipi, prioritetni su projekti  za nas, međutim moram priznati kako
smo bili zadovoljni pristupom bivše Vlade u rješavanju tih problema, ali nismo zadovoljni brzinom rješenja -,kazao je Dobroslavić. Sada imamo
novi problem, jer nova Vlada odustaje od tih projekata. -Svaki novi, to jest drugi projekt za ovu Županiju je neprihvatljiv, jer nas dovodi u
neravnopravan položaj prema  drugima. Rekao je kako je o tome  pisao i premijeru Milanoviću te ministru Komadini prije nekih mjesec dana, ali
nije dobio nikakav odgovor .

Kada je riječ o Centru za gospodarenje otpadom Lučino razdolje, Dobroslavić je apelirao na resorno ministarstvo, da odgovorno pristupe problemu
te u dogledno vrijeme pronađe rješenje da ne doživimo, rekao je, ekološku katastrofu.

- Što reći o Vladi i njim potezima, kad najperspektivniji, najpotencijalniji dio Hrvatske na ovaj način ostavljaju izoliranim, zapuštenim te
apsolutno nepripremljenim za EU - kazao je Matušić. Istaknuo je kako ćemo se ulaskom u EU morati pridržavati šengenskih pravila. – To znači da
već iduće godine određene vrste robe, artikala, neće smjeti i moći prolaziti kroz Neum bez posebnog režima, a ulaskom u EU nikako n – kazao je
Matušić te dodao kako je  kod izglasavanja proračuna u Saboru taj amandman Kluba zastupnika, HDZ-a  glatko odbijen od strane vladajuće većine.

Frano Matušić  ustvrdio je kako je očigledno da sadašnja Vlada politizira projekte s predznakom HDZ-a, te kako je loše što nova Vlada u
ministarstva i javne službe prima ljude bez natječaja. - Pitam se koja je poruka mladim ljudima, samo partijska knjižica i posao je tu -
zaključio je Matušić.