Najavom gradonačelnika o početku rekonstrukcije Remetinečkog rotora 6. kolovoza obustavlja se tramvajski promet kroz dio prometne mreže koju svakodnevno koristi velik broj građana. Tramvajski promet kroz područje GČ Novi Zagreb-zapad ima jednu od najvećih prosječnih brzina na području cijelog grada, pa je samim time i broj prevezenih putnika na tom koridoru mnogo veći nego u ostalim dijelovima. Prebacivanjem tih putnika na dodatne autobusne linije koje bi trebale prometovati već ionako preopterećenim prometnicama teško će se postići razina kvalitete usluge koju su građani do sada imali koristeći tramvajski prijevoz. To će neminovno dovesti do manje privlačnosti javnoga gradskog prijevoza i povećanja korištenja ostalih oblika prijevoza, a poglavito automobilskog.

Prebacivanjem putnika s tramvajskog na autobusni podsustav, cjelokupni javni prijevoz putnika iz Novog Zagreba odvijat će se preko postojeće cestovne infrastrukture na Jadranskom mostu, čime će se dodatno povećati prometno opterećenje na samom mostu i pristupnim cestama, a vrijeme putovanja putnika koji su dosada koristili tramvajski prijevoz biti će znatno produljeno, posebno u vršnim periodima. Osim kvalitete života građana koji žive i rade na području Novog Zagreba, povećana i učestalija prometna preopterećenja utjecat će na gospodarsku aktivnost gospodarskih subjekata na području Novog Zagreba (Avenue Mall, Arena i dr.). Rekonstrukcija Remetinečkog rotora nužan je zahvat za odvijanje kvalitetnijeg i učinkovitijeg prometa te osiguranja održive mobilnosti, no način na koji će radovi započeti i trajati stvorit će dodatne probleme na već ionako preopterećenim raskrižjima (Avenija Dubrovnik i Većeslava Holjevca te SR Njemačke i Avenija Dubrovnik) te preostalim mostovima koji povezuju Novi Zagreb sa središtem grada.

Najavljena obustava prometa s ponuđenim alternativama nedovoljno je izučena te je napravljena ishitreno bez sagledavanja cjelokupne slike osjetljivog prometnog sustava Grada Zagreba što može imati dalekosežne neželjene posljedice na široki broj korisnika i gospodarstvo u cjelini. Bez kvalitetnog sagledavanja potreba građana i gospodarskih subjekata na području Novog Zagreba prije i tijekom privremene prometne regulacije te njihovog uključivanja u proces odlučivanja, nije moguće na adekvatan način ponuditi odgovarajuća alternativna rješenja.